Battlefield Bad Company 2 - Módy

Bad Company 2 bude obsahovat  4 módy + možnost přepnout na Hardcore. Jsou jimi Conquest, Rush, Squad Deathmatch a Squad Rush. 

Conquest

Conquest doprovází Battlefield sérii už od jejího prvního dílu (BF1942) a zatím byl obsažen ve všech pokračováních. V době svého uvedení způsobil velký ohlas a zařadil se po bok slavných módů jako je Cature the Flag a Deathmatch.

Jeho princip je celkem jednoduchý: na mapě se nachází několik bodů, které má za úkol každá strana přebrat.  Pokud se nějaké straně povede dostat pod svoji kontrolu nadpoloviční většinu bodů, začnou se nepřátelské straně odečítat „tickety“. Pokaždé když někdo zemře a znovu vstoupí do boje, jeho straně se odečte jeden ticket. Až nějaké straně tickety dojdou, tak prohrává.

Rush

Rush je mladším bratříčkem Conquestu. Také vznikl v dílnách DICE. Zatím se objevil pouze u předchozího dílu Bad Company. 

Jeho princip je následující: Jeden tým útočníků má za úkol zničit všechny bedýnky se zlatem a druhý tým je musí bránit stůj co stůj. Zatímco obránci jsou rozmístěni přímo u pokladu, dobyvatelé začínají zpočátku ve své základně na okraji mapy. Zajímavě je řešeno rozšiřování bojiště, ke kterému dojde vždy, když útočníci úspěšně zničí dvě zlaté bedýnky. V tomto okamžiku se mapa protáhne a objeví se další pár cenného pokladu a tak to chodí až do otevření celé plochy. Bedny jsou ale odolné, takže je lze zničit buď aktivací výbušniny, což zabere nějaký čas v odkrytí, nebo soustřednou palbou, což je jistější, protože podobně i obránci mohou pro změnu časovanou bombu zase deaktivovat. Útočnící vyhrávají pokud zničí všechno zlato, obránci, pokud se jim ho podaří ubránit.

Squad Rush

Tento mód je určen hlavně pro klanové zápasy – hrají proti sobě pouze 2 týmy po čtyřech hráčích a neobjeví se tam ani žádná vozidla! Za cíl nebude mít, narozdíl od Squad Deathmatche, dosáhnout určitého počtu fragů, ale dobýt/ubráínit dvě strategické pozice. Jeden tým bude hrát jako útočníci, ti musejí ony pozice dobít a obránci jim v tom mají zabránit.

Hardcore

Toto není samostatný mód. Jedná se pouze o změnu nastavení ostatních módů, které ale rapidně změní celou hru. Takže pokud bude spuštěn hardcore, tak zbraně budou dávat větší damage a HUD bude vypnut. Jde tedy o určité „zrealističtění“ hry.